Mmmmm Lördag!

Låg kvar i sängen lite extra i morse och bara kände hur skönt det var att få vakna i egensäng brevid dem man älskar. Ja, Gisela hade knallat in till oss i natt så jag hade Kenta på ena sidan och Gisela på den andra! Varmt och skönt var det! Nästa gång jag vaknade så var det bara jag och Gisela kvar, inte så förvånande. Kenta släpar sig ur sängen tidigt varje morgon. Spelar ingen roll om det är helg, han kan inte sova länge! Andra gången jag vaknade var det inte lika mysigt...haha...fick en kudde mitt i ansiktet, Gisela ville att mamma skulle vakna, vakna och titta på när hon gör kullerbyttor! Jaja det var bara at kapitullera.

Frukosten är nu avklarad och nu väntar jag bara på att klockan ska bli 10 så vi kan gå och lämna in travet, grannen och jag knåpar ju ihop en kupong varje fredag över ett par glas whiskey. Sen är det ju bara att vänta och se....dagens V75 är direktsänd så svaret kan man få i e.m. Håll tummarna!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0