Sitter här och ja...

ja vad gör jag egentligen? Har jobbat på dagen, gick väl så där om jag ska vara ärlig! Började dagen riktigt bra iaf. Började med ett träningspass, inte det mest intensiva men dock ett träningspass. Sen var det bara att ta tag i butiken och försöka få ordning på allt. Ibland ser det ut som skit, pallar med varor lite här och var, pallar med skräp lite överallt och ja det var inte den bästa morgonen jag sett....Men vi fick till det snyggt till slut. Finns mer att önska men alla gjorde vad de skulle och mer därtill så då kan jag inte klaga! Är stolt över min personal och det är riktigt kul att se att det går framåt, hmm ja för de flesta iaf. Vi kämpar på och jag är helt övertygad om att detta kommer bli kanon i slutändan! Min dag blev tyvärr inte den som kommer gå till världshistorien som den mest produktiva men jag tar igen det en annan dag, lovar. Det var riktigt skönt när klockan blev fyra och jag gick hem.

Så nu ska jag försöka samla ihop mig och vila upp mig i helgen, ingen alkohol...haha. Vill komma pigg och utvilad till jobbet på måndag morgon. De säger visst, jag har läst det någonstans typ i Annas blogg eller?, att måndagen speglar hur hela veckan kommer att bli. haha ja då förstår jag varför min vecka blev som den blev....Skämt å sido, så farlig har den inte varit, men jag har haft bättre veckor.

Nog om det!

Har precis kommit hem efter en trevlig fikastund på stan, alltid kul att sitta på ett café och sörpla kaffe och glo på folk. Välbehövligt var det, fick mig att koppla av och bara vara jag en stund. Många tankar som virvlat i min skalle idag men de försvan en liten stund, den stunden var guld värd. Fick ny energi och ork. Jag kan! Jag fixar det mesta bara jag ger mig fan på´t. Ska nog klura ut en lösning på mina bekymmer nu oxå.......

Nu ska jag sätta mig ner och bara vara jag, kanske rent av hela helgen, får se om det blir något jobba av eller inte, det beror på, det är sånt som märks.

Ha en trevlig fredag allihop!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0