Sorgens dag....

image110

Jag trodde jag lagt det värsta bakom mig....jag trodde verkligen jag skulle klara av det ! Men det blev jobbigare med fler tårar än jag väntade mig. Jag trodde jag var starkare... Men jag var inte ensam, vi var många som stöttade och tog hand om varandra.

Till Sara: Min älskade kusin, du är inte ensam, vi finns här för dig och stöttar dig. Det var väl ingen som ville att det skulle ta slut just nu, inte så här. Men vi har minnen kvar och vi får se till att förvalta dem väl! Vårda dem ömt. Nu är det upp till oss att ta över och se till att vi håller ihop! Vi fixar det! Finns här för dig, det vet du!

Nu ska jag pussa och kramas med min dotter och sen blir det nog sängen!

PÖSS

ps Pappa, älskar dig! Tack för att du finns!! ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0