Stolt...

Jag är imponerad av mig själv just nu...haha. Jo faktiskt. Får ångest om jag inte tränar, det bådar gott. Bara känslan håller i sig så...man vet aldrig med mig ju!! Men nu har jag ett givet mål och då brukar det vara lättare. Än så länge har jag klarat mig utan gnäll om godis och annat men det kan vända lika fort igen, jag vet, jag har varit där förut! Just nu har jag en ganska sträng diet att följa och där ingår inte godis, chips och dylikt.....även om det slank ner en halv pizza igår....skit också. Men den har jag motionerat bort med råge idag ju!

Jobbet då...jo det knallar på. Men just idag var jag mest frustrerad....var på lagret en del idag och fan vad det låter, stackars Kitte och Mattias som är där väldigt mycket hela dagarna. Jag skulle bli tokig. Vad är det som låter då kanske ni undrar?! Jo de lägger ny papp och isolering på yttertaket, vilket medför att de skruvar eller nått genom plåt och det låter hemskt! De ska hålla på i 1-2 månader...haha kul, NOT! Me don't like!
För övrigt trivs jag som fisken i vattnet, handen i handsken, mössan på huv'et etc. Kan inte ha det bättre just nu...eller jo fast ändå inte....kryptiskt, nja lite kanske. Det ger sig med tiden.

Nu är det dags att natta Gisela och sen blir det en sen kvällspromenad, bara gubben kommer hem så, han hemma, jag borta, jag hemma, han borta....vi går om varandra just nu känns det som, men så blir det ibland.

Natti alla sömntutor.

PÖSS

Ps Klockan 06.00 är det dags att träna igen.....gött med gym på jobbet ju! Me like! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0