Tja en helt vanlig onsdag....

Ja då var det dags igen, möblera om alla torg! Vi körde på som vanligt, fast faktiskt med högre tempo! Tror att vi alla inser att det är vad som krävs. Fast det ska bli intressant att se hur det går när Tranåstöserna försvinner. Hmm har på känn att det kommer kraävas att vi får mer timmar och kanske en person till! Men det återstår att se!

Hade et nytt tänk angående vårat annonstorg idag, har legat vaken på nätterna och funderat vad vi kan göra för att få de att se mer inbjudande ut! Har en vision och jag hoppas och tror att den går at genomföra och att jag får den effekten jag vill!

SÅg på kommentarer att även Kitte hittat min blogg, kul. Välkommen till mina tankar! Detta är mina tankar, funderingar, tycken och tänken. Vissa saker är kanske helt obegripliga andra inte. Ibland är jag deppig på insidan men inte visar det utåt. Detta är ju mitt sätt att få ur mig allt jag funderar på samtidigt som jag gärna delar med mig av mitt liv...haha. Inte alltid så intresant, men jag väljer ändå att skriva det här. Kul att gå tillbaka omm ett år eller två och läsa vad jag skrev. Vissa skaer är helt okej att prata om andra inte...

Kvällen var mycket hektisk. Gubben är sjuk och det var massor att göra, eller inte mer än vanligt men det är klart at det blir tuffare när man bara är en person som har orken att genomföra det som skall göras. Middagen är precis avklarad och nu är det dags att ta en dusch. Känner mig helt slut i kroppen och förstår inte hur jag ska orka resten av veckan. Det kommer förmodligen gå hur bra som helst men det känns tungt när kroppen inte vill fast hjärnan skriker: -Mer, mer, detta är kul! Glädjen, engagemanget, viljan finns där. Det är helt enkelt kroppen som är sliten!


Tills nästa gång:

PÖSS

Kommentarer
Postat av: kitte

Tackar tackar. Som sagt, Det är inte så svårt att hitta dig här. Vet man bara hur man ska leta så kan man hitta allt på internet. Vilket vill säga att jag hade en lyckoträff :p
Allting kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Och det ska vi fixa. Även om det känns motigt ibland kommer vi att göra det. Med eller utan mer timmar. Även om det är kul i lönekuvertet ;) För fasen vad jag vill att vi ska göra det.

2007-10-03 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0