Uppe med tuppen...

Ja idag var jag uppe med tuppen. Blev förbannad på mig själv igår bara för att jag somnade om. Vaknade igår vid halv åtta och var pigg men valde att dra täcket över huvet och sova en stund till. Skulle jag inte gjort, när jag vaknade en timme senare var jag astrött. Så imorse när jag vaknade klockan åtta så gick jag upp, varpå sambo undrar vad jag pysslar med. Klockan är ju åtta sa jag så jag kan lika gärna gå upp nu, jag är pigg. Mmmm men klockan är bara sju fick jag till svar då. SATAN! Men då hade jag ändå gått upp så det vara bara att sätta på kaffe och se glad ut. Klockorna är omställda nu iaf kan jag tala om...haha. Men tack vare min tidiga morgon så har jag hunnit med en hel del. Gisela och jag har varit ute och gått en långpromenad, vi har bakat en sockerkaka (gissa om det var populärt), jag har en smaskig köttgryta på spisen och löven i trädgården är snart borta. Hmm Nöjd? Ja faktiskt. Har ont i kroppen just nu men det är värt det. Jag känner mig nyttig iaf och det är huvudsaken.



Kaffet väntar på mig nu så: Ha det gott därute i sybervärlden!



PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0