Vad har hänt nu då? =)

Ja vad har hänt? Denna vecka har varit full av arbete!! Jobbade över hela bunten, antingen före eller efter sitt ordinarie arbetspass! Fyllde butiken, rensade lagret! Ja jävlar vad duktiga alla var! Det verka som om personalen på ÖoB har fått upp samma tempo (nästan) som jag är van vid från Donken! Fan va bra det gick! Jag är stolt över alla som jobbade dessa dagar! Men fy fan vad trött jag är nu..... Vilken tröst att vi då ska ha.....

PERSONALFEST i morgon! PARTYTIME! Alla ser fram mot morgondagen/kvällen. Äntligen ska vi träffas allihop samtidigt utanför jobbet! Har börjat ladda allaredan... =)

Annars är det mesta som vanligt och hur är det då undrar ni...haha....jo jag jobbar äter och sover. Efter dessa veckor som varit så är jag helt slut, inte pga av jobbet kanske, eller delvis, har ju legat efter ett tag nu pga av vissa saker som hänt runt omkring mig, saker som gjort att jag känner mig både fysiskt och psykiskt slutkörd! Men det börjar lägga sig så jag tror nog att jag ska ha laddat batterierna till nästa vecka igen!

Saknar alla mina vänner som jag inte hinner umgås med! Hoppas att de finns kvar. Jag lovar att bättra mig på den sociala biten. Jag saknar er och älskar er! Hoppas och tror att ni har förståelse för att jag inte hört av mig som jag lovat att göra. Men den jobbigaste iden är nu förbi och jag kommer se till att skapa tid för er alla! Ni är ju en viktig del av mitt liv! Någon som jag saknar extra mycket är min pappa....det var helt underbart att ha dig så nära i 3 veckor även om omständigheterna till din vistelse här kunde varit roligare men jag tyckte ändå att vi lyckades med att sprida glädje och solsken över saker, roliga minnen som kom fram och många trevliga skratt. Vi ses snart igen hoppas jag. Det är ju på tiden att familjen tar lite semester och tar båten över till dig för en visit! Eller?

Kvällen ska ägnas åt att tippa trav, så jag blir miljonär...haha... mysa med Gisela, fixa till våra naglar och sånt där tjejigt som Gisela uttryckte det. Kenta är ju ute med sitt jobb ikväll så nu tänker stumpan och jag ha en myskväll.....härligt! Måste ju kompensera de sena kvällarna som blev i veckan.

Ha nu en underbar helg allihop, för det tänker jag ha!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0