Ytterligare en vecka som....

......bara har försvunnit. Fast ändå inte. Jag vet ju vad jag har gjort men den har liksom försvunnit på det sättet att jag borde fått mer gjort men pga av en begravning så försvann en hel dag. Jag menar inte att begravningen var ivägen, bara att det var en dag som jag inte hade vare sig tid, lust eller ork att få något uträttat på. Sen var det TVÅ jävla dagar i Västerås, IGEN!!! Satan vadjag ogillar att de la in ytterligare ett seminarium innan året är slut! Har inte tid att sitta å dessa seminarium. Det är helt klart givande en del av det de säger och jag lär mig massor, men det är fel tidpunkt just nu! Tack gode gud för att det dröjer ända till februari innan det är dags igen. Då får vi åka söderut, det blir ju skoj som omväxling. Trött på vägen till Västerås nu, det har ju blivit två vändor dit på kort tid!

Idag var det jag som hade brådis hem, förra gången var det Strimma som ville hem fort som fan. Jag hade brådis eftersom det var dagisfotografering idag och jag hade bokat in en tid kl 15.45 idag, detta gjorde jag innan det var bestämt med resan till Västerås. Fick köra laglydigt nästan hela vägen hem oxå, det sitter ju 3 miljoner fartkameror på den vägen. Kan ha kört för fort vid en av dem men det återstår att se, kommer ju hem en bot i brevlådan då med foto och hela  skiten. Men! Fotografering var det ju.....väl hemma i Mjölby så var det TEMPO som gällde. Parkerade utanför huset 15.25. In och hämta kläder, in i bilen igen och iväg till dagis! Fixa, trixa, av med kläder på Gisela, på med nya kläder, blöta håret, kamma håret och sen iväg till lokalen för fotografering. VI KLARADE DET! Precis i tid stövlade vi in med andan i halsen. Korten blev jättefina och nu har vi räddat julen igen! Dessa kort är en väldigt uppskattad julklapp. :)

Nu ska här stressas vidare en stund till innan jag får lugna ner mig. Hoppas ni andra får en trevlig fredag, det tänker jag skaffa mig iaf!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0