Bilar, bilar och åter bilar!

Hmmm...nu har vi bara två bilar kvar men ingen av dem kan vi använda....haha.

Kenta sålde min Saab i fredags och som hämnd sålde jag hans caddy igår. Så nu står vi här utan bilar som fungerar. Fan. Har lite dåligt samvete över att jag sålde hans cadyy men jag frågade iaf om den var till salu och han sa som han alltid gör: -Allt är till salu för rättt pris. Så han får väl skylla sig lite själv....eller? Ska jag fortsätta ha dåligt samvete??

Stackarn satt framför Blocket hela kvällen igår och letade nya bilar! Jag måste ju ha en bil i morgon så jag kan ta mig till jobbet, går ju iofs att åka buss men det blir lite bökigt med hämtning och lämning på dagis då.

Han hittade efter många om och men två bilar som kanske kan funka, just nu i skrivande stund är han och Blixten på väg till Nyköping för att titta på en ny caddy. En caddy som behöver lite puts och renovering men som förmodligen kommer att göras om till samma färg som de andra två vi haft! Dvs illgul med svart motorhuv. Lagom när de kommer hem därifrån ska vi slänga oss iväg för att Gratta Jennie som fyllde 16 år igår. Fan va tiden springer iväg. Minns det som igår när jag träffade henne första gången ju, lite tös som kröp upp i knät på mig och kikade på TV. 6 år var hon då! Vart tar åren vägen....... Nu är hon stora damen!

Åter till bilarna....när vi sedan grattat klart måste vi slänga oss in i en bil, vems vet jag inte än...haha...för att sticka ner till Jönköping och kika på en lite söt bil, en röd gullig Polo. Billig i drift. Måste ju ha en bensinsnål bil att pendla i. Saaben fick jag ju tanka var och varannan dag ju....fy va tråkigt. Hoppas nu bara att bilarna är så som vi tänkt oss! Annars står vi ju där utan bilar....Jobbigt! Ska aldrig mer agera bilförsäljare. Kommer lämna det till mannen i huset! Han säljer inte alla bilar samtidigt. Men va fan, inte trodde jag att grabbarna menade allvar när de sa att de ville köpa caddyn....inte så fort iaf. Inte dagen efter...aja...samvetet jagar mig, det dåliga samvetet....både ångrar mig och inte, han vill ju ha en annan caddy, en med 5 växlar i, men inte just nu inte idag, stackarn. Fast å andra sidan, han kunde sagt nej!

Jaja ingen ide att gräma sig. Det löser sig alltid. Fortsättning följer.

Nu ska jag måla Giselas och mina naglar! Vi har en tjej förmiddag. Myser och mår bra.

Pöss från mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0