Fy för rättegångar... :-(

Usch och fy...detta vill jag aldrig vara med om igen. Det var ingen som informerade mig om att jag var tvungen att identifiera de som gjort brottet. Var ju enbart kallad som vittne för att identifiera godset som blev stulet, godset som jag redan identifierat hos polisen för övrigt. Det var aldrig tal om att jag skulle vara tvungen att närvara vid rättegången, fast jag vet att det är min medborgeliga plikt! Fy för fan säger jag bara.

Vem fan vill ha dessa jävla knarkare efter sig!? Inte jag iaf. Tjejen som jag identifierade blev ju smått hatisk inne i rättsalen....hmmm...kul känsla...NOT!!! Det är ju ingen som vet vad de där tar sig till ju! De tänker ju inte riktigt som vi andra normala om ni förstår vad jag menar! En av de var ju så hög (ja inte på rättegången) så han bad om ursäkt till en stolpe som han råkade gå in i! Oh Sorry! Trevligt iofs men inte helt normalt, en av de pratar med shampoflaskor i butiken....haha. Kul människor ju! Men det är bara att hoppas de har så lite hjärna så de glömmer allt som jag sagt om dem! Det var med skakiga ben jag lämnade rättsalen vill jag medge, jag som inte brukar vara lättskrämd. Men denna gången var det helt enkelt för mycket!

En annan sak som gör mig förbannad...Jag hatar verkligen att ge mig in i något som  jag på förhand vet att jag redan förlorat! Det är ju solklart att dessa personer kommer gå fria, trots all energi, allt arbete mm som både polis och vi andra lagt ner på detta. Det retar verkligen ihjäl mig! Fy fan för detta avskum i samhället! Det ska vara så synd om dem men jag kan inte tycka det, jag anser att alla har ett val! De har gjort sitt val och får lära sig leva med det men det ska väl för fan inte behöva gå ut över alla oss andra i samhället, eller? Håller ni med mig eller är det jag som har en väldigt avvikande åsikt??

Men nu till något roligt!! Pappa har ju hittat hem till sverige, tyvärr av fel anledning, men han finns nära nu iaf och det känns så himla skönt! Har umgåtts väldigt mycket  under tiden som han varit hemma och han är hemma hela denna vecka som kommer också. Det är faktiskt pappas dator jag sitter och skriver på nu för våran har havererat, snäll som pappa är så lånade han ut sin! Älskar dig pappa!!! Stackarn, först kör jag skiten ur honom på jobbet *L* sen snor vi datorn för honom. Fy vilken hemsk dotter.... Men utan Pappsen så hade vi nog fortfarande haft väldigt mycket varor kvar ute på lagret! Herre jävlar vad han plockade upp fort! BRA JOBBAT!! I kväll har Gisela och jag varit inne hos pappa i linköping och tagit en söndags fika, igår var han här på lördagslunch! Hmm önskar att det alltid kunde vara så här, gillar att ha pappse nära! Bara att sätta sig i bilen och åka. Det tar ju inte mer än 30 min in till linköping! Gillar´t. Men så blir det ju inte än på ett tag men snart hoppas jag!

Nu är det dags för lite myspys i soffan!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0