Solen skiner... :-)

Solen lyser och värmer oss med sina stålar. Kan livet bli bättre just nu!? Ja kanske... Är orolig för en vän, ingen nära vän som jag umgås med men jag vill ändå kalla henne för min Vän. Gillar henne skarp! Men jag tror inte att hon mår bra just nu och det gör mig orolig och ledsen. Jag vill att nära och kära, vänner, grannar ska må bra, annars mår inte jag bra. Oron gnager i min mage och jag har svårt att riktigt fokusera på mitt. Jag får se till att avlägga en visit eller slå en signal till min vän. Att få höra rösten kan säga mer än man tror.

Så till mig själv då...är dunder förkyld, feber, snorig, hostig...ja ni vet, allmänt hängig. Tycker synd om mig själv men det hjälper ju föga så det är bara att käpa vidare. Igår var jag på jobbet mella 7 och 22. Vi hade ju det första p-mötet på ÖoB. Gick riktigt bra och min chef var mycket nöjd. Vi har en del att jobba med men så är det ju i början innan alla rutiner sitter. Känslan efteråt var iaf att alla hade fått ventilera det dom ville och vi hade gett svar på de flesta frågetecknen. Kan säga att det var segt att gå upp i morse, kändes som om jag precis lagt mig ner när klockan ringde. Ont i hal´sen hade jag, febern fanns där men det var bara att släpa sig upp. Efter en kopp kaffe så gick det skapligt tycker jag. Nytt DR blad imorgon så det var till att möblera om torena idag, färdiga blev vi inte men vi har tre timmar på oss imorgon också så det ska vi klara. Mycket att stå i onsdagar och torsdagar och det är inte de bästa dagarna att vara sjuk på så det var bara att bita i det sura äpplet! När klockan sen slagit tre så gav jag faktiskt upp och åkte hem. Efter mycket tjatande från mina kollegor....tack ska ni ha för att ni gör min tillvaror så härlig.


Lite kort från mig idag men vi ses snart igen.....

 
Drömmer mig bort till våra mysiga kvällar vid omberg........ro för själen och kärleken blomstrar. :-)

Kommentarer
Postat av: pappa

Är det så att du alltid blir irriterad på den här personen, så lyd ett gott råd. Bry dig bara inte. Ge fullständigt f-n i personen i fråga. Låt den gå där som katten som drängen sa i Emil i Lönneberga. Det har hjälpt mig i många situationer.
Kram
pappa

2007-09-12 @ 17:32:56
Postat av: Prinsessan

Hallå Carin! Skrev ett inlägg igår men datorn ville inte få de skickat. :(
Så jag gör ett nytt försök nu.
Låter ju helt underbart att du trivs med de du gör! Kul att höra tycker jag. Själv kämpar man på där på donken, blir ju alltid så sjukt tråkigt när sommarförsäljningen slutar och man helt plötsligt står de o de inte finns några gäster :0
Ta hand om dig!
Kramar Anna

2007-09-12 @ 21:45:00
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0