Fredag....äntligen!

Ja idag ska jag bara vara ledig och ta hand om mig själv och lillskrutta. Vi ska bara mysa och ha det gott hela långa dagen! Solen skiner ju och varmt är det så det blir nog till att vara ute ganska mycket idag! Ner till centrum ska vi oxå med trevligt sällskap....fika blir det nog en oxå...*L* Det är ju ett måste för mig och Gisela på fredagar!

Nu till något annat.
Vad är det som är så kul med att lägga sig i en annan människas liv? Helt OK om man gör det för att man bryr sig om personen i fråga men jag fattar inte vad det är som är så kul när man enbart gör det för att man vill svallra och gotta sig i en annan persons liv. Speciellt inte i det förgågna! Och framför allt när det ska pratas om saker som man inte vet något om. Är du så jävla nyfiken så fråga rakt ut då! Sätt dig ner med personen och fråga om allt det du gottar dig i! Av mig kommer du inte få några svar för jag tycker inte att det hör hit! Inte nu, inte då, inte någonsin! Men problemet är väl att du är så jävla feg att du inte vågar stå för att du vill veta, du vågar inte vara ärlig och fråga, för du vet att du inte har med saken att göra men du vill så gärna verka viktig. Det du inte förstår är att du bara förstör för dig själv. Men du är väl för dum för att förstå....Nä just det ja....du är ju perfekt, du har inga fel och bister. Det glömde jag. Du gör ju inga misstag och ditt ord ska vara andras lag, eller hur var det nu? Hmm...glöm det. Du kommer att bli ensam om du fortsätter, inte mitt problem faktiskt. Förstår bara inte varför du håller på. Skulle kunna skriva en hel roman i ämnet men det låter jag bli.

Nu ska jag brygga mig en kop kaffe till och sen är det ut i solen som gäller!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Asa

Hej min kara van hahaha skriver till dig fran USA sa man har inga prickar. Later som du har en lite negativ van i ditt liv. Dont waste any time on them because they just take your energy :(. Keep the friends you like and let the other move on. Saknar morgon rokningen och en kopp kaffe. Hoppas att dom serverar er kanelbulle varm som frusen. Man kan ju se er som stammisar nu hihi. Puss kram sweet Miss ya

2008-04-14 @ 13:57:07
URL: http://asitze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0