Free hug!

image1128
Hittade den här hos Anna och den var så söt att jag kunde inte låta bli att följa dess budskap! Gör det ni också...Alla blir glada av en KRAM.

Har sovit på soffan i natt = Trött idag. Hostan jag hade i gårkväll när det var dags att knoppa vill jag inte ens ge bort till min värsta fiende...hmm jo möjligtvis min VÄRSTA fiende....haha.
Så för att Kenta skulle få sova så fick det bli soffan, vilket inte vore helt fel eftersom vi har världens skönaste soffa men den är kanske mer lämpad att halvligga och sitta i, en riktig slapparsoffa, den är inte byggd för att sova i.

Nu ska jag försöka piffa till mig lite så jag ser OK ut på jobbet idag....haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Carin.
Låter inget vidare med dina bihålor och förskyldning!
Jag gjorde som du, jag kopierade nallen också...så den kommer nog även att hamna på min blogg....men idag har jag skrivit om något annat gulligt...gå in och kolla så får du lite positiv energi...
Hoppas du är så pigg så du och Gisela kan komma på en fika i morgon...vi höres...Kram Malin

2008-04-03 @ 08:48:11
URL: http://malla-fralla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0