...............

Ja semestern har ju tagit slut för längesen så nu jobbar jag igen, Gillart ;) Renoveringen hemma fortgår och allt börjar ta form nu! Kul att se hur det går framåt och att det faktiskt börjar bli klart! Det går ju inte lika fort nu när vi båda jobbar men den som väntar på något gott.....
Jag försöker hjälpa till så mycket det bara går med renoveringen trots värken jag har i kroppen, tänker inte låta värken styra mitt liv. Jag gör det jag vill så länge kroppen orkar, trots att det kanske vore bättre att ta det lilla lugna ibland...haha. Men det skulle inte vara kul att bara sätta sig ner och tycka synd om mig själv.

Hoppas nu på lite bättre väder i veckan som kommer, lite värme i lederna vore inte helt fel!!!!

Nu är det dags att jobba!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0