Ska fixa frillan idag...

Det ska bli så jäkla skönt at få kapa lite igen, känner mig långhårig, hur nu det kan vara möjligt?? Har ju inget hår knappt men det lilla jag har känns som en hel buske på skallen. Ska fixa till färgerna i tuppkammen också, har bara inte bestämt mig för vilka färger....eller om den bara får bli blond. Hmm tur att jag har en bra frisör som vet vad jag vill för det vet inte jag...haha. Bilder laddas upp lite senare.

Saknar mitt kafferep med Malin!! Nu får jag vänta en hel vecka....men ni vet ju.....den som väntar på något gott....
Hoppas du har det bra Malin och att det inte var något tråkigt som kom ivägen!!



PÖSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Carin....

Nej då inga tråkigheter här inte...varför jag blev lite upptagen på förmiddagen idag ska jag berätta för dig när vi ses..;)men nästa fredag ska jag se till att jag inte får något förhinder då ska vi dricka kaffe i mängder...Kram Malin

2008-08-15 @ 21:31:31
URL: http://malla-fralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0