Från himmel till helvete

Ja så känns det just nu!!

Gårdagen var så otroligt lyckad!! Tack alla älskade vänner som kom och förgyllde våran lördag! Det var helt underbart!! Glögg i stora lass, pepparkakor, kaffe, grillningen mm Sååå otroligt trevligt. Denna dag kommer finnas i mitt minne en lång tid framöver

Dagen...ja idag är det ett rent helvete!! Dagen började mys men övergick till kaos och ett rent helvete. Skiter faktiskt i allt just nu!! Födelsedag, jul, nyår....varför bry sig.....Vi skiter i alltihop. Jag säger upp mig från detta helvete!

PISK!!!

Kommentarer
Postat av: sussie

Åh gumman... Vet ju inte vad det är för helvete du går igenom just nu, men jag hoppas det blivit bättre och du kan fira födelsedag, jul och nyår.. Varma tröstkramar från mig

Pözz

2008-12-14 @ 17:12:22
URL: http://godmorgonsnygging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0