Gott nytt år....

.....hmmm är detta ett hån just nu?
Hur ska man kunna börja ett GOTT nytt år just nu?
Hur ska jag kunna stå på Nyårsafton och säga Gott nytt år??
Inte denna afton, inte nu.
Inte när jag vet att du inte mår bra! Inte när jag vet att så många människor mår dåligt, är ledsna!
Jag mår dåligt, jag är ledsen.....men hur mår du egentligen?
Du ser ju ut att må så bra.....är det bara på ytan, eller mår du faktiskt ganska bra?
Jag vet inte om jag kan fråga, är det Ok att fråga....blir du ledsen när man frågar?
Det finns ju tusen och en fråga jag vill ställa men inte vågar?
Jag är så rädd att bara klampa på, göra dig ledsen!
Men samtidigt vill jag ju veta.....
Jag bryr mig ju om dig....du är min vän....en av de bästa...
Vill ju inte visa att jag är ledsen, orolig...
Men samtidigt vill jag ju veta, stilla min oro....
Du har väl inte all information du heller...
Om jag har tusen frågor, vad har då inte du????

Önskar så att detta är en ond mardröm som jag snart vaknar upp ifrån....

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0