Ja det är kanske dags att skriva av sig lite...

Detta kommer inte bli ett roligt inlägg alls!

Jag vet inte hur jag ska få ner alla tankar i ord!? Det är så mycket som snurrar runt just nu!

En väldigt nära vän har blivit rikitgt sjuk! Vad säger man, vad gör man?? Det är så svårt att sätta sig in i hur personen i fråga mår...hur mycket får man fråga.? Är det OK att visa att man är ledsen?? Det är väl vi som är runt omkring som ska stötta och vara starka?? Det här händer alla andra men inte mig eller mina vänner....Jo tjena....det händer visst, just nu, här och nu idag. Det här är som en elak, elak mardröm. Väck mig...
Man ska aldrig måla fan på väggen som det sägs, men det är svårt att låta bli!

Läser en blogg som heter Vimmelmamman, har följt den ett bra tag nu och det är där jag försöker hitta min styrka. Lotta är en sån otrolig kämpe!! Hon är stark, utstrålar sån livsglädje, trots, som hon kallar den, Skitsjukdommen!!  Läs här:
http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/  Vilken resa Lotta har gjort och den är inte över än, även om det ser ganska ljust ut just nu!!

Just nu känner jag mig bara sååå ledsen, har inte vågat berätta för lillstrumpa, hon är nog för liten för att förstå? Det är ju hennes stora favorit det gäller? Jag vet inte hur jag ska tackla det här........Känner bara att det kryper in under skinnet....humöret svajjar.....alla andra runt omkring mig får ta smällen just nu!

Snälla hjälp mig någon.....eller räcker det med att man bara finns där om det är så att de behöver någon att prata med?

Får inte ner mina tankar känner jag så jag lämnar det så här just nu.....orkar inte mer just nu!!

Mina tankar är ständig med er!!! Vi finns och vår dörr är alltid öppen.......

---------------over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0