Kvalitetstid......

Eller vad man nu kan kalla det för.

Idag har jag ägnat eftermiddagen och kvällen helt och fullt tillsammans med älskade Gisela....

Vi har bakat saffranslängder, de blev stoooooora. Tid tog det också, tråkigt tyckte Gisela. Inte alls kul när degen var tvungen att jäsa. Hon ville knåda degen direkt....undra varför det momentet ska vara roligast för.


Samtidigt som detta gjordes så lagade vi middag, idag var det pannbiff, potatis och sås.....mumma. Gisela åt så hon storknade.
Middagen intogs och sen var det dags för sängen....hmm Celine Dion hägrade. Hon fick en DVD film av Anna som hon nog aldrig kommer att tröttna på. Det är den enda film som visas på hennes rum just nu...hihi.

Så här nöjd ser Gisela ut varje kväll nu!!!!


Det har verkligen gått i ett sen vi kom hem vid 16-tiden. Men vi har haft en helt underbar kväll!

Nu är det dags att natta Gisela, DVD:n får vila tills i morgon och jag ska stupa i säng.
Vi får se om det blir någon sömn inatt, har ju äntligen tagit det stoooora steget och ringt till tandläkaren, det är ju inte min favvo syssla att gå dit. Har haft tandvärk i snart 6 månader men nu går det inte längre. När jag meddelade sambo om att jag fått en tid så var hans kommentar: -ÄNTLIGEN.....haha jag tror att han börjat tröttna på mitt sura humör. Det har ju varit han som fått ta smällen för att jag har ont! Men nu så....i morgon är det så dags. Vi får väl se hur tuff jag är, kanske gör som jag brukar.....reser mig upp och går när det blir för jobbigt...hihi

PÖSS

ANNA: Fan vad jag saknar dig gumman.....Hoppas du har det gott! Hälsa Martin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAAAAN JAG SAKNAR DIG MED.. å Martin å jag mår så bra så, å han hälsar.



PS. Jag ska be Martin att han bränner en till DVD till stumpan, en annan konser. Så hon får lite ombyte. Krama Gisen Fisen

2008-12-29 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0