Mmmmmm hihi haha

Ja just nu är jag glad, mår bra och fnittrar lite....blicken är dimmig och jag bara ler...haha.

Nä vars, skämt å sido....

Jag har ÄNTLIGEN fått nått mot värken.

Jag knaprar nu Citodon varje dag en så där 8 till 10 om dagen.
Gör jag det så håller jag smärtan borta!
Men det krävdes ett samtal till 112...
Låter sjukt men för att få tag i en jourtandläkare får man ringa 112.
Kände mig lite dum då kan jag meddela men va fan....
Jag ringde i Lördags....var på jobbet och klarade inte av att göra ett skit!
Hade tur, jourtandis fanns i skäggetorp, ett stenkast från jobbet!

Så det var ju bara att åka till skräckens hus IGEN!!

Han röntgade, spolade rent och pillade ner någon hemlig tablet i såret....
Sen undrade han varför jag inte fått Värktabletter i Mjölby??
Ja det undrar jag också....
Men det är väl klart att du ska ha, så här kan du inte gå omkring!!
Han menade på att det var den självklaraste saken i världen att skriva ut Citodon när man dragit ut en tand.
Speciellt när patienten har så ont som jag har!!
TACK!!!

Fick bekräftat att det inte var jag som var psyko!! I mjölby så kändes det som om jag var värsta pillertrillaren, att jag bara ville ha tabletter för skojs skull.
Men det kan jag tala om, så jävla kul är det inte.
Skulle gärna slippa tabletterna, vill ju kunna äta ordentligt och må bra!
Det här är inte kul alls!

Nästa inlägg jag skriver hoppas ´jag att jag kan meddela att värken är borta...........


Nu ska jag ta ett piller och försvinna in i dimman ett tag....haha


pöss

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh så bra att du ÄNTLIGEN har fått något mot din värk!! Ja Citodon gör nog susen när det smärtar!! Visst är det härligt att ta lite medusin så man blir lite "hög" när man har ont...fniss.. jag kommer ihåg efter min operation så gick jag länge o var lite hög för jämnan pga alla medusiner jag åt...men det är tur att de finns....Hoppas du snart är smärtfri nu!!!! Kram Malin

2008-12-09 @ 21:46:39
URL: http://mallafralla.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-09 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0