Smile.....

BRA dag.... Gillar känslan jag har hittat just nu. Motgångarna jag stött på den senaste tiden gör mig bara starkare! Känns som om allt är möjligt just nu, hade detta hänt tidigare hade jag helt sonika grävt ner mig, mått skit! Men idag mår jag bättre, bättre än någonsin och vet ni: - Jag Gillar't!!!! Har mycket ork, mycket kraft! Känner mig oövervinnerlig!
HÄRLIGT!

Till er alla där ute: Se till att ni får det liv ni förtjänar, ingenting är gratis,
det är bara ni själva som kan styra över ert liv.
Ingen annan!


PÖSS

Kommentarer
Postat av: sandra

Sånt är så härligt att läsa Carin.. Är verkligen glad för din skull.. Men visst saknas du där uppe på donken :)Ta hand om dig o fortsätt i samma "spirit" kramar Sandra

2008-02-07 @ 16:04:42
URL: http://saally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0