2008 :)

2007 har nu lagts till handlingarna och jag måste ändå säga att det var ett lyckat år! Gjorde många saker under året som jag aldrig ens kunnat drömma om! Jag är nöjd och stolt över det jag åstadkommit under året! Jag kan med ett leende stänga boken för 2007 och öppna 2008 med ett ännu större leende. Gött....

Till er som firade in det nya året i mitt sällskap och som tittar in här ibland: Jag har inte glömt bort bilderna har bara inte haft tid, men oroa er inte haha Bilderna kommer!

Ha nu en underbar fortsättning alla!

PÖSS

P.S Till er som läser och har allvarliga problem med det jag skiver.....skit i att läsa då! Framför allt, snacka inte så mycket skit, stå för det ni tycker och tänker. Skriv gärna en rad i kommentarer om det är något som upprör..... Önskar även att ni vågar stå för vem ni är också. Jag har alltid varit ärlig med vad jag tycker och tänker, vågar stå för mina åsikter. Så sluta snacka skit och stå upp för era egna åsikter istället! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0