En sjukt bra dag!

Dagen har varit väldigt lärorik och innehållsfull! Fick mycket gjort och jag var nöjd med dagen när jag gick hem. Detta var egentligen en ledig dag men trivs man med jobbet så mycket som jag gör så är det svårt att hålla sig borta. Tack Anna min ängel för att du förgyller min tillvaro. Du är en bra läromästare!
Det är så otroligt inspirerande att jobba med det jag gör just nu och så skönt att känna att vi alla strävar mot samma mål! Jag vet att vi kommer att nå våra mål och mer därtill! Vi är ett starkt team som har alla möjligheter att nå hur högt som helst :) och jag VET att vi kommer att göra det också......

I morgon ska jag vara helt ledig och bara ägna mig åt min älskade busunge! Kanske en shoppingtur....bör nog hålla mig från Linköping bara....annars vet jag ju vart vi hamnar....fast gör det något då? Nää bar en liten fika kanske...hihi Vi får väl se!

Dagens visdomsord: -Snälla flickor kommer till himlen, Vi andra kommer hur långt som helst!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0