Jävla skit helg!

Hade verkligen sett fram mot denna helg på Sova. Lönehelg, folk känner sig rika, de vill köpa sängar...ville verkligen vara med denna helg och sälja med stort S. Men inte fan fick jag det!

Fredagkvällen lider mot sitt slut, Gisela är lite smågnällig, vill inte äta, ville inte göra något...Jag har ont imagen mamma! Detta är en vanlig kommentar från Gisela, hon har ärvt Pappas mage, alltid lite ont i den....stackare....Så vi reflekterar inte mer över det just då. 30 min senare sitter hon i mitt knä och har JÄTTEONT i magen, efter ytterligare 30 min händer det! Hon kräks.....och kräks och kräks....jag fattar inte vart allt kom ifrån. Mammas lilla älskling. In i duschen och sen i säng. Hon sommnar på stört, helt utmattad. Jag städar upp och slänger in en tvätt. Då vaknar hon igen och det bara sköljer ur henne.....så där höll vi på hela natten. Snacka om att känna sig maktlös....finns inget värre än att se sitt barn må sååå dåligt och inte kunna göra något. Vid femhugget på morgonen somnade både hon och jag av ren utmattning och allt verkade lugnt, men ack vad jag bedrog mig. Vem vaknar kl 7 och mår dåligt....hmmm....jo JAG. Skit också. Jag hatar verkligen maginfluensa. Men men , det är ju bara att gilla läget. Att ligga i fosterställning och bara gunga fram och tillbaka hjälper men bara till en viss gräns. Resten av dagen var körd, har aldrig varit med om att det hållt i sig en hel dag men jo då....den gör det ibland.
Idag mår jag som ett "utsketet äpplemos". Matt i hela pälsen. Hoppas orken kommer tillbaka under dagen. Gisela har ätit ordentlig frukost idag iaf och verkar vara pigg och alert, så nu är det bara jag som ska hitta krafterna igen också.

Nu har vi förhoppningsvis klarat av maginfluensan för ett par år framåt gärna längre. Jag kan ha nästan vilken sjukdom som helst, som är botlig, bara jag slipper maginfluensa!!!!

Hoppas över Pöss idag, vill inte smitta er.

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0