Skit också...

Hade tänkt att ladda in de fina bilderna från nyår....skräckexemplen kommer inte visas...haha. Men vad händer när jag äntligen får tummen ur? Jo, jag hittar inte kabeln som jag måste ha för att ladda över bilderna med. Skit också.
Så nu ska närmsta tiden ägnas åt att leta efter den....Den som väntar......

Åsa min vän....tror att du är på väg nu eller åtminstonde är i startgropparna för resan du väntat på i 2 hela veckor. Hoppas att du får din drömhelg och massor av kärlek! Du förtjänar det verkligen, ja kanske mer än nån av oss andra egentligen. Ha en underbar helg så ses vi på måndagmorgon....kan ju inte bryta min nya vana....kaffe med dig på morgonen, bra start!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0