Bildbevis!!!


Två trötta men lyckliga människor...VI GJORDE DET I ÅR IGEN!! Gött med varsin öl och Cigg...haha

Trött...Vart är gräsmattan och ölen...jag vill inte stå upp mer på mina ben nu!

Känslan här är helt otrolig....när vi kom in på målrakan så kommer tårarna vare sig vi vill eller inte.

Känslan när jag såg Gisela Kenta och Kicka...ja det går inte att beskriva. Mina älsklingar. TACK för att ni fanns där och tog emot oss efter denna bedrift! Vilket stöd ni gett oss under resan....att veta att ni skulle finnas där, vid målet gjorde susen!!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna Tranholm

Du ser ju faktiskt oförskämt snygg ut för att ha cyklat 30 mil..

2008-06-16 @ 21:12:53
Postat av: Kokka

Haha ja visst gör jag! Inte alls lika sliten som förra årets bild!! Skam den som ger sig! Nästa år ska jag inte vara slite överhuvudtaget!! Ja jävlar i havet....här ska tränas!

2008-06-16 @ 21:40:00
URL: http://kokka.blogg.se/
Postat av: Vickan

Tjena vännen!

Du är ju en riktig pärla ju. Jag blir trött bara att tänka 30 mil. Grattis igen gumman.

Vi måste ses snart, saknar dig.



Kram i massor

2008-06-19 @ 17:05:42
Postat av: Anna

Hallå Carin!

ÄNTLIGEN har jag internet igen. så nu kan jag bara säga grattis som fan! Duktig du är som körde en gång till! Hell yeh.

Ha de kalas!

Puss

2008-06-22 @ 21:26:00
URL: http://prinsessanhrevvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0