!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Många tankar och funderingar snurrar i min skalle just nu, har bara inte bestämt mig för om jag ska/vill delge er dessa tankar än? Många gånger så upplever jag att det som skrivs i bloggar missuppfattas så det gäller att tänka sig för både en och två gånger innan orden skrivs ner. Det är kanske inte alltid det bästa sättet att få ur sig allt som snurrar runt genom att skriva det i en blogg!? Vissa saker är ju inte ämnade för allas ögon. Jag kanske skulle skaffa mig en helt privat blogg också, en som bara är till för mig! En blogg där jag faktiskt kan skriva av mig i utan att oroa mig för hur alla som läser ska reagera, en som är ämnad bara för mig och mina tankar som en gammal hederlig dagbok fast på nätet...tål att tänka på! Ibland finns det saker som jag bara måste få ur mig bara för att få ro i själen, det behöver inte vara något allvarligt som hänt, det kanvara en skitsak som ligger och gnager, något som ingen egentligen har att göra med men som ändå måste få komma ur mitt system och jag har märkt att så fort jag fått ur mig dessa saker genom att tex skriva ner dem så släpper jag taget, jag låter det inte själa mer energi, jag släpper pissattityden och går vidare vilket är otroligt skönt!

En sak som iaf är säker är att fölande ord tål att tänkas på för oss alla!!!

Behandla alla människor i din omgivning så som du själv vill bli behandlad!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Vickan

Tjena vännen!

Tänker ofta på dig, hoppas vi kan träffas snart. Skulle vara så himla kul. jag har snart semester och mer tid. Vi hörs gumman.

Va rädd om dig.



Många kramar Victoria

2008-06-27 @ 06:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0