Godmorgon.

Ja så har jag vaknat till en nya dag, trött som fan idag! Gick och la mig tidigt igår men gjorde misstaget att ta med mig en bra bok. Somnade inte före kl 12 inatt. Fick även in Gisela under natten så där rök chansen på en god natts sömn. Hon far ju runt som en studsboll i sängen.

Idag blir det bara en liten lätt runda på cykeln när jag kommit hem från jobbet. Får åka den själv, Blixt ska vila. Känner att jag vill ta rundan idag och köra in mig på min nya fina cykel som köptes igår!! Jättefin är den. Dumt att byta cykel så här sent men vad gör man när den andra inte vill fungera. Verkar inte som det ska vara något problem heller, rundan vi körde igår fungerade hur bra som helst på den nya. Det rullade på fint.

Resten av veckan blir lugn, ska försöka fixa till vätskebalansen i kroppen, mao småpimpla vatten hela dagarna...haha. Vore ju inte fel att skippa kaffet resten av veckan men i får se hur det går med den saken, kaffe är ju mitt måste!!

Nu är det dags att åka till jobbet!

Ha det gott vänner!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej sweet

Kommer du ihåg hur imponerad jag blev förra gången du tog dig runt vättern? Shit tjejen och du ska göra det igen. Den mentala styrkan man behöver är enorm och du ska vara stolt över att du har den. Jag håller på dig i vått o torrt lycka till på cykeln. Kör försiktigt pöss o pisk // Åsa

2008-06-11 @ 08:59:30
URL: http://asitze.blogg.se/
Postat av: Malin

LYCKA TILL GUMMAN!!!!!



Jag tänker på dig och resan du har framför dig!

Kommer du ihåg hur jag reagerade förra året när du berättade om din runda..tårarna rann på mig, när du bärättade hur du hade kämpat dig runt trots att du hade ont i halsen o var lite febrig...hoppas du är i bättre fas nu utan hals ont!!



Jag väntar med spänning på årets berättelse...tårarna kommer säkerligen rinna även då....jag är grymt imponerad av dig Carin!!



Som sagt...Lycka till..kramar Malin

2008-06-12 @ 23:24:58
Postat av: Anna Tranholm

Halloj stumpan..Har varit och sökt lite på vättenrundans hemsida.Visar sig att både du och Blixten var typ 1,5 timmar snabbare än förra året. Helt underbart,ser fram emot en snygg bild på dig de närmaste dagarna.:o)Stort Grattis vi ses Måndag



Puss & Kram

Anna

2008-06-14 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0