Ledig dag....

Haha vad händer....jo jag hade planerat att gå upp skapligt, med skapligt menar jag ca 8-9, trodde jag va!! Vaknar 10.15 av att Gisela väcker mig. Hon var idel solsken och pussades och kramades, ska vi äta frukost nu?? Kollar på klockan och ser 10.15!!!! Va f*n! Både jag och Gisela har sovit tills dess! Helt otroligt! Eller inte, jag gillar att sova länge men Gisela brukar iaf vakna lite tidigare än så! Jaja inget att göra åt, gilla läget bara.
Frukosten intogs och jag känner mig riktigt utsövd! Skönt. Men det känns fel iaf eftersom jag planerat tidigare uppgång!

Idag blir det att ta det lite lugn och kanske rensa lite ogräs eller annat skoj, vi ska ju ner till stan lite senare idag oxå. Brodagarna är ju idag! Karuseller och stånd i HELA centrum, haha. Gisela har bestämt träff med kusinen Michelle, de ska åka ALLA karuseller, speciellt den med flygplan. Jag är lite anti dessa karuseller som bara sätts upp för ett par dagar för att sedan plockas ner för att flytta till anat ställe. Kan jag lita på säkerheten i dem?? Känns så där! Men som vanligt så kommer hon att få åka i dem....Än har inget hänt....de kommer ju varje år under dessa dagar. Det är jag som är lite larvig bara....

Nä nu väntar ogräset!

Ha det gott! Njut av livet, det gör jag!

PÖSS


Sötisar!

Kommentarer
Postat av: jennie

ber om ursäkt att jag inte hört av mig. suttit inlåst ett tag nu för mår rätt förjävla kasst. hoppas ni förstår och inte är arga. brottas lite med mina problem nu men hör av mig snart jag lovar! pussa min syster från mig. ps. bilder på gisela sedan midsommar finns på bilddagboken! kram

2008-08-05 @ 06:42:09
URL: http://jennieforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0