Energi...

Vissa saker kräver otroligt med energi just nu och jag vet inte om jag tycker att det är värt att lägga all energi på just det här nu!? Klart att jag måste bry mig, men hur mycket? Ja det är väl den frågan jag måste svara på innan jag kan göra något åt det! Jag har så mycket annat i livet nu som jag VILL lägga min energi på, saker som ger mig något tillbaka, saker som inte bara kräver energi utan som faktiskt ger energi också. Det är viktigt att få något tillbaka, inte bara ge, ge ,ge. Jag gillar att ge men faktiskt så är jag lite ego också, ska det vara mödan värt ibland så krävs att jag får något tillbaka iblan, jag kan inte alltid få något tillbaka, nu pratar jag inte saker utan mer på det mentala planet, men ibland så kan jag känna att det är inte värt att lägga ner tid på något som jag i slutändan vet bara kommer krava min energi utan att få något i gengälld. Låter det förvirrat...hmm...jo kanske det men ni kanske ändå förstår nått och nått vad jag menar!?

Nu ska jag ge mig själv lite tid att faktiskt sortera vad som hänt och gå vidare därifrån....låta allt sjunka in. Försöka se med nya ögon....hitta en vettig förklaring. (Tveksamt om jag hittar en men va fan....)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0