...........

.........fikan som vi skulle tagit på stan idag fick bli en fika hemma istället, febern har inte gett med sig på Gisela och min värk har gjort sig allt för påmind. Så när jag hämtat bilen från servicen, fick skjuts upp dit av en mycket gullig, pussig och go sambo :), åkte jag svängen förbi wienerbageriet, vet att jag borde låtit bli men det är ju så gott!
Väl hemma så dukade jag och Gisela upp vårat fika med diverse godsaker och sen började vi mumsa. Gisela var väl lite trumpen till att börja med, en fika på stan är ju hur kul som helst, titta på allt folk och det där som hör till... Men när vi väl hade tänt lite ljus och spelade Celine Dion (Tack igen Anna, Celine har räddat många stunder) så var hon så glad man kan vara med tanke på 40 graders feber! Så mysfredagen blev en mysfredag fast på lite annat sätt än vad den brukar..... Vi har läst sagor, tittat på ett par bra filmer, vilat lite, eller ganska mycket faktiskt. Tror att vi sov i 2 timmar. Ritat har vi gjort  också.... Så mysigt har vi allt haft *L*

Nu ska jag fortsätta titta på björnbröder och pussa på min lilla älskling!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0