Har gjort en Anna...:)

Ja om jag nu får uttycka mig så. Jag har nämligen varit och inhandlat ett par bruna linser och jag måste bara säga att: -Jag är såååå himla nöjd med resultatet! Kommer skicka efter ett par blå också. Och då menar jag BLÅ! Fan va kul!

Har jobbat idag och det kändes helt ok. Mår inte tip topp men det gick över förväntan! Skönt! Fick även gå hem lite tidigare. Snälla som de är på jobbet så var det helt ok att jag smet hem en stund innan stägning. Det var så lugnt så de klarade av resterande tid själva. Gulligt av Carina som faktiskt var den drivande på att jag skulle bege mig!

Nu väntar maten och sen är det uppladdning inför La grande finale. Melodifestivalen missas inte här hemma, har ju en femåring som sitter som ett tänt ljus framför TV:n då! Appropå femåringen, Gisela mår bra idag igen, febern är som bortblåst, lite snuva är allt som finns kvar! Skönt!

Ha nu en underbar kväll. Det ska jag ha, ett par glas vin slinker säker ner innan sängen hägrar!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Carin! Visst gör det skillnad? o man känner sig som en helt ny människa :)
Jag är sugen på blå jag oxå. ta hand om dig! Puss

2008-03-17 @ 11:25:38
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0