Humör....

Jag är en känslomänniska, vilket gör att jag har svårt  att dölja när något är fel. I helgen har det varit jävligt fel! Jag lyckades bita mig själv i tungan ganska länge, men sen gick det inte längre. Kunde gått åt pipsvängen men i sista stund så bet jag av och gick ut och tog ett bloss istället, kanske inte bästa lösningen men jag höll på att få en hjärtinfarkt av ren ilska. Lika bra att försöka lugna ner nerverna och humöret då innan det smällde! Pulsen låg låååångt över det normala kan jag lova. Fy fan vad arg jag var då. Vad är då problemet, varför bara inte ta tag i saken och reda ut det då? Kanske tycker jag att det inte är min sak, även om jag blir drabbad! Klart jag borde, men det är svårt. Skulle gärna vilja ta en kopp kaffe med tre personer till och bara prata om vad fan det är som händer! Jag kan inte förändra det här själv, ingen kan det! Vi måste hitta en lösning tillsammans. Tilliten är borta, jag litar inte för fem öre på personen i fråga längre. Synd! Tänk vad lite ärlighet hade gjort susen, det hade aldrig blivit något problem då. Jag hade gärna hjälp till, jag har gjort det förr, jag är aldrig omöjlig. Bara jag blir ärligt bemött. Värsta som finns när någon ljuger, stjäl........ Fy fan

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Karin.
Det låter som om du skulle behöva ta en kväll med tjejerna och dricka lite vin, som du kunde läsa på min blogg så ska vi ju ha lite party på Lördag...och om du har tid och lust så är du hjärtligt välkommen du också!....Du kan ju höra av dig! Kram Malin

2008-03-24 @ 18:20:36
URL: http://malla-fralla.blogg
Postat av: Vickan

Hej vännen!
Håller med Malin, hoppas du har tid på lördag skulle va så kul om du kunde hänga med. Va rädd om dig.
Stor KRAM Vickan

2008-03-25 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0