Kärleken den kärleken :)

Kärlek kan tyckas på många sätt
för några en börda, för några så lätt.
Kärleken är inte alltid sann
varken för kvinna eller man.
För vissa tar den slut,
för andra håller den livet ut.
För vissa kan kärleken tyckas långt bort,
för andra nalkas den inom kort.
Kärleken långt där inom oss bor,
ja kärleken, den är verkligen stor!

Jag älskar dig så
det är du som får mitt hjärta att slå.
Utan dig vill jag inte leva
utan dig i mitt liv skulle jag bara i mörker treva.
Du gör mig lycklig och glad
och jag tackar gud var dag.
För att du är min
och för att jag får vara din.


PÖSS


Kommentarer
Postat av: matilda

verkligen en fin kärleksdikt :)

2008-03-21 @ 18:55:23
URL: http://tildalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0