Underbara dag!

Har haft en aldeles underbar dag! Gulliga sms från sambon, världens bästa jobbar kompis, älskade bror, älskade dotter, älskade pappa, underbara vänner...alla har verkligen förgyllt min dag. Vill ta hela världen i famn. Just nu finns det inget som kan gå fel, allt kan bara gå min väg...den vägen jag har valt och som jag trivs med!


Finns bara en sak jag saknar och det ska inte vara så svårt att fixa: - Jag saknar min älskade Annicka. Måste verkligen se till att vi får träffas nu. En kaffe, en bamsekram och sen är lyckan verkligen total!

Inget svårt uppdrag eller hur! Ni ser....Älskar denna tillvaro!

Pöss

Jag tar hela världen i min famn och sen ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är också världens bästa jobbarkompis..Tack för de fina förtroendet du gav mig sist. Kramkramkram

2008-03-14 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0