Jag älskar dig!!

Varför är dessa ord så lätta att säga till vissa men såååå svåra att säga till andra???

Till älskade sambo och dotter så är det så lätt att säga dessa ord! 
Till övriga i familjen är det fan så mycket svårare!!
Till endel vänner är det lika svårt!!

På sin höjd kanske jag slänger iväg dessa ord iett sms till någon i övriga familjen eller till någon vän....
Men det blir ju inte samma sak!!

Men bara så ni vet....
Även om jag inte säger det till er...
Så är det faktiskt så...
JAG ÄLSKAR ER!!

Så där ja...nu gjorde jag det igen, tog den enkla vägen....
Jag skrev helt enkelt ner dom jobbiga, känsloladdade orden i min blogg....
Hur dum får jag vara.....

Det var ju inte så det skulle bli men hr jag redan skrivit ner det så tänker jag inte radera det!!
Sagt är sagt....
Gjort är gjort....
Skrivet är skrivet....

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0