Tacksam.....

Ja det är vad jag är just nu....
Jag är så otroligt tacksam över allt och alla jag har runt omkring mig.
Jag har gnällt ganska mycket på sista tiden över hur ont jag har i kroppen.....hur ont jag har i min tand.....ja jag har gnällt över mycket på sista tiden känns det som....
Men vad är det att gnälla över??
Det kunde vara så mycket värre!
När allt kommer till kritan så är jag faktiskt riktigt lyckligt lottat!!
Jag har en underbar familj
Jag har underbara vänner!
Jag har många människor runt omkring mig som faktiskt bryr sig om....och dom bryr sig om på riktigt.
En del människor står mig riktigt nära men det finns även dom som bryr sig på riktigt även om de inte tillhör den närmaste skaran....dom är lika viktiga!!
Så vad har jag lärt mig då?
Jo ta vara på det jag har!
I morgon kan det vara för sent......

Så till alla ni som faktiskt finns där...som bryr sig på riktigt....
TACK!!
Ni betyder så otroligt mycket för mig....

Love u all!
Ingen nämnd, ingen glömd!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0