11 år / 4 år

Idag firar jag och älskling 11 år tillsammans
None

Glädje, lycka, passion, kärlek.....massor av kärlek. Det har funnit många jobbiga stunder under dessa 11 år, men jag kan bara konstatera att det var värt alla tårar........han är den stora kärleken i mitt liv. Jag ska fortsätta kämpa för det vi har idag och aldrig ta något för givet!!

PUSS TILL MIN ÄLSKADE KENT!!!

Men det är även en sorgens dag idag....

Det är idag 4 år sedan min älskade svärmor, Monia, lämnade oss.
None
Hon var ett stort stöd för oss alla...Behövde vi någon att prata med så ställde hon alltid upp, hon lyssnade och förstod. Dömde aldrig utan gav goda råd.....Hon spred så mycket glädje omkring sig med sina tokiga berättelser och galna upptåg. Det är efter 4 år fortfarande ett stort tomrum efter Monia, jag trodde att tomrummet skulle minska något med åren men inte...saknade idag är lika stor som den var för 4 år sedan. Sorgen är hanterbar, idag tänker vi mest på alla roliga stunder va hade, och det är med glädje jag tänker på Monia.

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till er på 11årsdagen!!!!

Hoppas ni får många mer fina år tillsammans!

Ni två är ju som gjorda för varandra...som handen i handsken...fisken i vattnet...ja,jag tror du förstår vad jag menar.... :) :)

Kramar Malin

2008-10-17 @ 20:57:57
URL: http://mallafralla.blogg.se/
Postat av: Jennie

brast ut i gråt, hade ingen aning om att det faktiskt var så länge sen :'(, <3 monia, forever in my heart

2008-10-24 @ 01:30:31
URL: http://jennieforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0