En på miljonen.......... :/

Ja en på miljonen är du!! Har inget bättre sätt att uttrycka det på. Du är ärlig, härlig, underbar, tjurskallig, tempramentsfull, energisk. Du är DU och jag älskar dig för det!! Du fick mig på fall direkt. Det klickade verkligen från första stund. Den kontakt jag fick med dig får man inte ofta....därav: En på miljonen. Hur ska det gå....Ja det får tiden utvisa. Men jag släpper dig inte. Du får mig att le, du har lärt mig mycket om mig själv. Jag skulle kunna skriva en hel bok om dig och det du betyder för mig, men skulle någon vilja läsa den....haha nja kanske någon då. Jag vet nog inte riktigt själv hur jag ska hantera situationen jag befinner mig i just nu, det enda jag vet är att allt kommer att ordna sig.


PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0