Berg & dalbana

Jag så känns det just nu! Jag åker en berg & dalbana som jag inte kan få stopp på. Undrar om jag köpte ett klippkort som de klippte alla åk på en gång, för den tar inte slut! Jag orkar inte mer, släpp av mig nu! Jag vill vara på mitt "Happy Place" 

Många tankar, många känslor.....måste sortera. Vill bara få vara JAG igen. Känna att jag finns, att jag är.... Kanske dags att sätta sig själv i första rummet för en gångs skull. Dags att ta tag i ratten och styra lite, inte bara åka med!  
Lättare sagt än gjort men jag måste, orkar inte med mig själv just nu, känns som jag sugs neråt, ner i det svarta hålet.....

Jag orkar inte mer, är trött, är frusen. Det gör ont!  

//C


Kommentarer
Postat av: maria

Hej!



läser din blogg ibland.. visst är det skönt att få skriva av sig och torka tårarna en stund??

För faktist kan jag känna en viss lättnad, livet blir inte lika tungt när orden försvinner från läpparna.. Ta hand om dig!

Kram Maria Larsson

2009-08-27 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0