Borelia....

Ja idag ändrade sig sjukvården.....
Jag lider av Borelia och det är förmodligen det som orsakat mig mina besvär i lite mer än 10 år....

Vad ska jag säga....konstigt nog så är jag glad över detta besked,.................varför? Jo, borelia kan man bota. Tycker bara att det är lustigt att jag inte blivit testad för detta tidigare. Det är ju inte första gången jag sökt för min värk! Men skit sak samma. Nu är det gjort och jag ska äta medicin i 14 dagar så får vi se hur det ser ut efter det!

Så håll tummarna nu för att det är detta som orsakat mig all min värk! Jag har faktiskt inte lust med detta längre....jag är gnällig jämt hemma och jag orkar inte göra något längre. Jag som skulle hålla huvet högt och inte ge mig! Men sista veckan har varit fördjävlig!

Men....

I morgon hämtas piller och jag ska bli frisk som en nötkärna!!!!!!!!!

Hipp hipp hurra, för just nu är jag jätteglad!

Puss till alla som vill ha en!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag ta emot en puss.....Hoppas verkligen att dina piller gör så att du blir av med din värk....håller tummarna för dig gumman...vi syns på fredag...Kram Malin

2009-03-31 @ 21:41:51
URL: http://mallafrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0