Det var ett tag sedan sist nu....

Ja många dagar har gått sen jag skrev sist.

Har helt enkelt inte haft tid att titta in här och skriva.

Vad har jag gjort då? Har det hänt nått spännande, något kul? Det käns som om dagarna bara springer iväg och att jag befinner mig i ett hjul, jag springer runt, runt men hittar inte ut.
Jag har hunnit med att jobba på mässa för första gången i mitt liv och det måste jag säga var något av det roligaste jag gjort på länge! Vilken karusell!! Det var en otroligt rolig upplevelse som jag gärna gör om!

Sen har ju lillskrutta fyllt hela 6 år! Hallå här....vart tar åren vägen? Tycker det känns som om det var igår hon var ett hjälplöst litet barn som inte klarade sig själv för fem öre, nu är det en bestämd ung dam som vet vad hon vill och klarar det mesta på egen hand. När hon känner för det ska tilläggas...haha. Ibland klarar hon inget själv....då ska det hjälpas med både det ena och det andra! Men men, det är väl så det är. Stor har hon blivit iaf och jag kan bara konstarera att åren går allt för fort, jag hinner inte med! På ett sätt så önskar jag ju att hon ska vara min lilla skrutta så länge som möjligt samtidigt som det är så skönt med självständigheten och att hon klarar sig på egen hand.
Födelsedagen blev super, Gisela njöt i fulla drag, kusinerna Amanda och David  var ju är från tidig fm till sen kväll vilket var väldigt lyckat! Morfar var ju här hela dagen oxå....vilken lekfarbror haha. Kan inte tro att han är 60+ inte, snarare 17. Dagen blev ju inte sämre kan jag lova när övriga kusiner kom, Tove och Michelle, med mamma och pappa, Johnjohn kom även han och dagen blev så bra som man som 6 åring kan önska.....det var en helnöjd Gisela som somnade på kvällen!

Tack alla som gjorde denna dag så underbar!!! Och tack till Grannarna på 17(Maria inräknad :) ) som kom dagen efter och gjorde den dagen lika lyckad! Ni är ju vårt andra hem, utan er skulle vissa dagar inte gå att få ihop. Ni finns alltid där när vi som mest behöver det!

Sen har maginfluensan besökt 13 men än så länge är det bara jag som blivit drabbad, kanske ätit något olämpligt bara, tycker att övriga familjen borde blivit drabbad annars!?

I morogn bär det av till jobbet igen, ska bli så skönt att komma in i vanliga rutiner igen, två dagar hemma i sjukt tillstånd kan få vilket humör som helst att sjunga till botten.

Mer då? Jo nedräkningen har börjat.....

På måndag åker jag till Götet för att träffa älskade Anna, det ska bli superkul. 6 dagar kvar  sen åker jag...... hihi.
Härligt!!!!

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund igen....helt slut i kroppen efter gårdagen....

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0