Göteborg, Anna, Beyonce, Universeum

Ja.jag är nyss hemkommen från goa göteborg.
Har tillbringat måndag och tisdag hos älskade Anna. Vi har bara myst och myst och så myst lite till.
Vi har även hunnit gå på Beyonces konsert, druckit champagne. fnissat, pratat och pratat halva natten kändes det som, ögona gick i kors, skönt att vi redan krupit ner i sängen så det bara var att sluta ögonen och sova som en liten gris....
På tisdagn var vi i Annas Sovabutik.....åh den var stooooor :), sen har vi även hunnit med att gå på universeum också. Annas lille Martin jobbar ju där så han tyckte att lilla Carin från landet skulle få se detta fantastiska ställe!! Tack Martin! Det var en fantastisk upplevelse det också....synd bara att inte lilla söta apan fick följa med mig hem.

Dessa två dagar har varit helt fantastiska!!! Tack älskade Anna för två helt underbara dagar! Jag behövde detta! Det var som balsam för själen att få träffa dig igen :)

Bilder från resan kommer. Måste bara hitta kabeln till både kamera och telefonen! Håll ut!

PÖSS

PS Chessan prinsessan: Det var underbart att se dig också gumman!! Du vet att du är välkommen att bo hos mig när du vill:) ds

Kommentarer
Postat av: Anna Tranholm

Hej pluttan



Tack så mycket själv för ditt härliga sällskap. De var jobbigt när du åkte, å helst när jag öppnade dörren och såg chesses besvikna blick att du inte va med..

Nästa gång får Gisen följa me, så får vi skämma bort henne med massa roliga saker.



Puss o nattikram

2009-05-14 @ 22:21:32
Postat av: Carin

USCH....nu får jag dåligt samvete för att jag inte följde med in och sa hejdå till Prinsessan. Men jag kände att det hade blivit för jobbigt att säga hej inne hos dig, då hade jag bölat som en gris.... Pussa Chessan från mig i efterskott....Saknar er som bara den....redan!!!

2009-05-14 @ 23:03:38
URL: http://kokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0