Lite bilder från Götet :)

Här kommer ett urval av bilder från Beyonce koserten som Anna och jag var på :-) Det var sjuk bra....













Sen fick vi en rundtur på Universeum också! Tack Martin!! Det var en härlig upplevelse och vi kommer att planera in ett besök med hela familjen i sommar, Gisela bara måste få se detta ställe.....




Denna varelse var dock inte min favvo :)


Haha ingen panik....alla på en gång :)


Cool :)


En mini....


Hajar är alltid kul!


Vill ha i mitt akvarium, dock något för stoooora :)


En st Zebra haj....såg ut som han hade en paddel där bak.


Stoooor :)


Vilken fuling....bläckfisk


Hmmm ja inte var de söta!!


Isch.....


Den här var söt :)


Den här lilla apan var sötast :)


Hihi....gosig!


Tur att dom var bakom glas.....


Den här såg grymt giftig ut. Hungrig också tror jag för den följde oss med blicken hela tiden...haha

Sen tittade vi på 4 st annacondor (? stavning) men då var jag så skräckslagen så jag glömde att ta kort. Samt att det stod en manshatande kärring brevid och jämförde dessa ormar med män hon träffat haha.
Den ena ormen var såååå tjock, fick veta via insidertips att den slukat två hela harar...den tog tydligen sin egen och sen i bara farten så slukade han polarens hare också....han var fet kan jag lova....haha

Detta var allt för idag

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0