Byter sida att blogga på....

Detta blir sista inlägget på kokka.blogg.

Vissa människor har inte med mina tankar att göra, det finns människor som gör mer skada än nytta och de behöver jag inte ha i mitt liv! Ni har inte tillträde till det jag tycker och tänker. Ni har bevisat vad ni går för, och det är sorgligt att se hur ni beter er! Jag vill omge mig med människor som kan vara raka och ärliga. Som står för det de tycker. Vill inte höra skitsnacket från andra!

Allting har två sidor, väljer ni att bara se saker från en sida, inte försöker förstå....då har ni inte i mitt liv att göra! Men ibland tycks det vara enklare att bara se den ena sidan, då slipper ni ta ansvar! Slipper förstå att det finns två sidor av allt. Men ta den enkla vägen, det är ju lättast så!!

För er som faktiskt vågar att stå upp för era tankar....för mina vänner som jag litar på....vill ni fortsätta läsa ja skicka ett meddelande i inkorgen på FB...ny adress finns tillgänglig.



Jag är inte på något sätt felfri, alla har vi våra fel och brister, även om vi gärna vill bortse från dem ibland. Men jag är ärlig, jag väljer att inte dölja dem. Frågar du så får du ett svar, ett ärligt svar! Att vända kappan efter vinden har aldrig legat för mig, kan inte slicka röv bara för att göra andra glada. Önskar att jag kunnat ibland men det ligger inte i min natur. Passar inte det....ja, det är inte mitt problem. Tål ni inte att höra sanningen, ja men fråga inte då! Kan ni inte stå up för era åsikter och säga dem rakt ut....ja håll käften då! Sitt hemma i den trygga vrån och gnäll....men gå för fan inte och snacka massa skit.








Till er andra.....älskar er och respekterar er! Finns där för er så som ni finns där för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0